Back in Norway?

Dere husker kanskje ikke meg. Kanskje er det gått så fryktelig lang tid at minnet om meg og minnene dere skapte med meg virker som et årtusen siden.

I realiteten har det kun gått 4 og en halv måned. Så skjerp dere for nå er jeg hjemme igjen!

Det er en rar og merkelig følelse. I Amerika var jeg så stekare. Her hjemme er jeg, vel, bare Selen Elen. Men akk, hvor ille kan det være da? Nå er det sommer, littegrann sol og jeg er brun!

Har forresten tenkt å fortsette blogging da jeg ser på det som "the beginning of my empire". Yes, bitches, dere slipper ikke unna enda.

Hva med navn? Kan ikke hete ele and the city nå når jeg er i Oslo. Det er jo rett og slett dårlig gjort mot New York. For ikke å glemme at det er særs uoriginalt. Har noen noen forslag? Og er det mulig at de er bedre enn varianter av mitt akk-så-festlige navn?

Jah, milliarder av lesere- bring it! (Du og Moncan!!)

No comments:

Post a Comment