Dag 2

One and only Hedge
Verdens søteste
Verdens søteste
I can still smell the scent of Abercrombie in the morning
Hjerter

Tirsdag. Hengt med Kristine idag. Du finner henne på bilde nr to fra toppen. Vi har solt oss. Trivelig.

Jeg kom hjem søndag ettermiddag. Mamma og tante tok meg imot med tårer i øynene på Gardermoen. Det var fantastisk å legge seg i min egen seng. Mandag gikk forbi i en tåke. På en måte trodde jeg at jeg drømte. Men da jeg våknet idag innså jeg at jeg faktisk er hjemme igjen.

Ingenting er så vondt at det ikke er godt for noe. Selv om Amerika er fantastisk er det menneskene man husker. Som mine fantastiske nye venner, Thea, Monica, Tina, Ashley og Mary-Kate og litt gamle venn Hege. Besøk av mine aller beste Kri, Marlene, Caro og Camilla.

Jeg er heldig. Selv om jeg nå sitter og Macnerder på Hosle og ser dagdrømmende ut av vinduet er jeg veldig heldig.

No comments:

Post a Comment