Memories

Alice+Olivia anbefales. Du finner butikken på 40 gate og 6 ave. NAM!
Pedikyr. Jeg er ikke tilbakestående assa, bare kilen. Og jah, Titten Tei, det er Marc vesken!
West 13th Street.

Småplukk fra min siste tid i byen over alle byer. Jeg kommer til å savne pedikyr til 150 kroner. Og vin til 150 kroner flasken. Og vesker til, jah, mye. Og klær hvor enn man går. Premierer på fredager på stamkinoen på Union Square. Kjendisene. Akk! Disse kjendisene!

Vi så forresten Jason Lewis dagen vi skulle på Sex and The City. Fanken, for en pen mann. Det er han som er boytoyen til Samantha. Vi hadde øyekontakt. Helt sant. Så tok jeg en piruett for å vise dansekunnskapene mine. Fortsatt øyekontakt. Jeg tuller ikke. Verken om øyekontakten eller piruetten.

1 comment:

  1. Det er observert at du har hermet. men det er greit, det er jo marc, og den er så innmari kul!
    sees snart!

    ReplyDelete