Rebecca+ Tjøme+ Jentekveld

Nydelige Rebecca i Arendal
Tinas hytte på Tjøme
Vakkert
Slitne på middag.

Rask gjennomgang for jeg vil legge meg. Tirsdag våknet Tina og jeg i en stekende varm bil. Derfor var vi bokstavelig talt stekare. I tillegg var vi trøtte og kleine. Vi visste ikke helt hvor vi skulle gjøre av oss. Tok bilen til Hove campingen for å hente Cassandra og Thea. Der var det jo riktig fint. Selv om vi hadde kanin ved bilen min da.

Strøste litt rundt i Arendal og møtte Rebecca igjen. Søte gale Rebecca. Vi spiste lunch og koste oss.

Siden vi tydeligvis ikke klarer fylla altfor mange dager endte det med at Tina og jeg dro til hennes fars hytte for god, dog meget godt stekt, kjøtt og jordbær. Tina tok meg med på romantastisk båttur og vi sovnet godt i hver vår seng.

Dro rett til Caro for tacomiddag og Gud det var godt. Vi prata shiiit før klokken ble 22 og det jo absolutt var tid for å dra hjem.

No comments:

Post a Comment