Ane & Kri

Anette! Nina, Kri og Vibeke. Hei hei hallo! Dette har vært en utrolig fin helg. Igår var jeg på innflytningsfest hos Ane og Kristine. Fest er gøy. Det var masse mennesker og god stemning. Sov på Ane og Kris sofa, og våknet til sol klokken ni. Den franske damen som bor over Ane og Kri banket på døren. Kristine hadde på seg genser og truse, så jeg åpnet. Hun snakket ikke norsk, men gebrokkent engelsk. Hun var opprørt. Jeg merket det fordi stemmen til dama og dama skalv som et aspeløv. Hun snakket om en stærøllør, og det skjønte jo ikke jeg hva er. Hun mente stroller, som i barnevogn på engelsk, vet jeg nå. Jeg sa - I am sorry, but I don´t live here. Hun skalv litt mer. Sa masse om at vi bråkte til langt på natt, men det er greit, de har tre unger som bråker på morgenen. Jeg sa - Ok Og det var den historien

No comments:

Post a Comment