Søndagsstråler

På vei hjem klokken 10. Frisk og fin i farta i tunika fra Zara, som jeg hadde på meg igår. Majorstua en strålende søndag Ser dere meg? Jeg vil shoppe... Ikke de skoene der, men kanskje de har andre sko. Dere må ikkje sove bort denne dagen! Trivelig budskap på en bro. La oss bygge broer med kjærlighet dere. Hosle er det vakreste stedet på jord. Jeg elsker høsten! Ikke når det regner og er kaldt, men nå, når solen skinner og løvet virvler rundt på bakken i et fargespekter som ikke ligner grisen. Det er så vakkert at jeg nesten sprekker. Fra nå av skal jeg stå opp ni hver søndag og gå tur. Jeg har et mål for dagen; spise og se TV. Har fanken ikke sett TV siden torsdag. Det er for dumt. Så nå er det pizza i ovnen, koseklær på, kaken er mer eller mindre klar, cola light i kjøleskapet, og en sofa med navnet mitt på. Jeg har allerede gått tur, noe som gjør meg veldig sporty. Så nå skal jeg se på Big Love, noe som gjør at tanken på flerkoneri egentlig virker litt trivelig. Eh. Men flermanneri? Ja da er vi inne på noe.

No comments:

Post a Comment