Næh-men!

Denne bloggen er nominert til Moteblogg 08 Åkæj, men dette må være det staseligste som jo har skjedd på svært lenge. Dette er veldig hyggelig altså. Mulig at jeg har hatt en finger med i spillet hva angår nominasjonen, men et par hint har da aldri skadet noen? Hehe. Dette er for årets moteblogg, og mote er som dere skjønner ikke alt jeg skriver om. Ja, jeg elsker disse klærne og alt rundt, men det er masse annet jeg elsker og. Her skriver jeg om de små ting som opptar meg, av varierende grad relevans og/eller viktighet. Dette gjør jeg for å skape variasjon, og for å inkludere dere i mitt å-så-fantastiske liv. Men så lenge det gleder meg, og de av dere som leser fortsetter jeg med glede. Jeg elsker å skrive like mye som klærne, og håper dere merker det. For alt jeg vil er å gi dere en positiv tanke og et smil om munnen.

No comments:

Post a Comment