Nominasjonen

Duruttutt. Jeg har æren av å presentere min nominasjon: 'Hun skriver ikke bare om mainstream-mote. Hun tar kjempe fine bilder i tillegg til å poste bilder fra andre nettsteder til inspirasjon. Elen er alltid oppdatert og har et godt språk. Hun skriver aldri for lite eller for mye, og det er morsomme historier om helge-livet i Oslo. I tillegg er hun på alle de kule kjendisfestene som hun dokumenterer godt! Sist men ikke minst har Elen en unik og kul stil som alltid blir lagt merke til av venninnner og fremmede; hun er et forbilde for hele gjengen og har riktig bakgrunn etter 6 mnd i NY med foto- og journalist skole! ' You-know-who: Du er mitt gull. Et lite sidespor av en kommentar; henger jeg på alle de kule festene? Det har gått meg hus forbi.

3 comments:

  1. Jeg Heier på deg! Heia heia! For en flott nominasjon, lurer på hvem som tipset om den? hmmm..! Nå har jeg hvertfall skrollet meg igjennom hele bloggen din og mimret meg tilbake. Akk,som jeg savner hverdagen i NY sammen med dere.

    ReplyDelete
  2. Grattis! Dette var kult, nå kan du endelig bli kjendis:)

    ReplyDelete
  3. Hmm, jeg lurer skikkelig på hvem som skrev det as!? og du henger jo på alle kjendisfestene, for vi er jo der! Woot woot!

    ReplyDelete