God som GULL

Lett at Blaa keeehger opp Bekkestua med partytelt liksom. Øl på søndag, vi er gærne! OHOI! Marlene er en liten rakker. Ok. Jeg har sett litt fotball i mitt liv. Vi vektlegger litt i foregående setning. Det jeg egentlig mener er at jeg syns det var gøy å se Man. U spille når Ole Gunnar Solskjær var med, eller Real Madrid når David Beckham svingte seg på banen. Jeg likte å se de av ulike grunner da. Ole Gunnar er nydelig (og fra Kristiansund), og David Beckham, vel, han gjør seg på film. For å støtte min hjembygd måtte jeg delta i festivitetene igår kveld. Og det angret jeg ikke på. Testosteronet som oser når man vinner i fotball er virkelig uten sidestykke. Marlene mente man kunne bruke gliset mitt som svømmebasseng, så stort var det. Jeg kommer virkelig ikke over det testosteronet. Vurderer å melde meg inn i klanen. Eller, nei. Det er Vålerenga sitt supporterteam det. Hva heter Stabæk sitt a? Jo nå vet jeg; "Mannbein." Blunkefjes (på sin plass der altså)

No comments:

Post a Comment