Saturday

Endelig fikk jeg shoppet litt igjen. Da må man jo kose litt med det man har kjøpt. MMMMmmm nam! Caro med pizzabunn. Idag er det søndag, solen skinner og jeg vurderer en tur ut i marka. Ut i det ville, virkelig kjenne på hvordan det er å levva. Vi får nå se. Igår tok jeg GRE-testen. Det er en standardprøve man må ta for opptak på skoler i USA. Jeg vurderer å søke på master der, så da var det greit å få den unnagjort. Fy fader, for en test. Den besto av 7 deler, der man kunne bruke 45 eller 30 minutter på hver del. Amerikanere ass. Mattedelen. Trenger jeg si noe mer? Etterpå møtte jeg Caro i byen, og det ble shopping! Hurra. Så dro vi hjem og hadde kosekveld. Vi lagde pizza, så Forgetting Sarah Marshall og Superbad (igjen) og spiste smågodt. Strålende! P.S Hvis det er noen av dere som ikke har sett Forgetting Sarah Marshall synes jeg synd på dere. Dere går glipp av noe stort. Så dette er mitt tips til dere idag; se den!!

2 comments: