Happy B-day Gustav

Gustav er Jimi Hendrix fan, Caro er Mitch Buchanan fan Dårlig bilde, men jeg liker Brun og Blid sammen. Det var flere enn oss der altså, men de driter jeg i å ta med på bloggen. Man må da gjøre seg fortjent! Eh. Lørdag, feiring av Gustavs bursdag, Caro som kakebaker. Finn fem feil i foregående setning. haha. Neida, vulkankaken til Caro, som skulle vært en langpannesjokoladekake, men som ble vulkankake i rund form, var en enestående suksess. Strålende suksess! Vi dro ut på Kaos, og for å dra den spøken igjen, ja der var det Kaos gitt. Vi skulle til å gå videre, men så kom han som var Ungkaren på TV, og selv om jeg ikke så Ungkaren på TV og ikke visste hvem han var, går man da ikke når en kjendis i samme rom. Også premierte jeg skinnbuksene! Fader de er kege og trange. Jeg må legge meg ned på en seng for å få de igjen. Men det er verdt det ass...

No comments:

Post a Comment