Sunday Bloody Sunday

Jada. Noen fulle Stabæksupportere likte lua mi på 7/11 på Bekkestua ja. - Åssen dyr er det der a? spør den dritapia supporteren - Jeg tror det er mink, sier jeg (red anm. det er ikke mink, jeg tok feil) -Den er sikkert varm og god den der ass. Fy den er svææær da på hue ditt lisåm, sier den altfor fulle kameraten og Stabæksupporteren. - Ja den er det, men uff, stakkars dyr, hakke tenkt til å noensinne kjøpe pels igjen, sier jeg unnskyldende (og jeg mener det!) - Det var synd på den lille jævelen ass.... Men du, den er jo heldig som bare fæææn nå da (blunk blunk blunk) gliser den litt på druen Stabæksupporteren. Verdens nydeligste gamle mann. Blazer, skjerf med perfekt knute, NY Rangers lye, og fin genser. Hmm. Bakfra ser han ikke fullt så stilig ut, ikke alle kan ha det foran og bak vet dere. Dagens søndagsantrekk. Hepp hepp. Jeg har vært effektiv idag, hurra!! Skrevet artikkel nesten ferdig, handlet for mamma, leid film og spist middag. Shit liksom, jeg er jo bare sykt travel. Nå er det snart siste episode av Himmelblå, noen som ser på det eller? Syns det er en strålende serie, og i dag er det siste episode. Støtt gode norsk underholdning, følg med da!

No comments:

Post a Comment