La-la and the Ohh-la-la

Jak&Jil Første dag på jobb, og ja, det var jo akkurat som jeg hadde tenkt meg. Sier ikke noe mer enn det jeg. Hehe. Nå er jeg sulten, etter at siste rest av mormors kake forsvant i kleinhetens rus igår er det nå kun en slags pølse, gammel melk og mandagens salat som bor i kjøleskapet. Fristende? Næh. Det som er fristende er livene til alle damene på bildet over. Akk ja, jeg er glad i livet mitt men å være i French Vogue redaksjonen, bare være cool eller ha råd til å kjøpe fjærskjørt istedet for å måtte lage det selv med midler funnet på Panduro hadde vært noe. Bare sier det. The first day at work, and well, it was exactly as imagined. I ain't gonna say more than that. Heh. Now I am starving, and after the last pieces of grandma's chocolate cake disappeared in last night's hung over state, there is now only some sort of sausage, old milk and monday's salad in my fridge. Tempting? Nah.. What is tempting though are the lives of the ladies on the pic. My oh my, sure, I love my life, but to be a part of French Vogue, just be wicked cool or being able to afford a feather skirt in stead of having to make one out of means found at Panduro would have been something. I'm just saying.

No comments:

Post a Comment