Nytt år-nye muligheter!

topshop.com Mitt største ønske (ehh?) for 2009 er at vi får Topshop. Er dere med meg? Kjolen er stenvasket denim, synes kanskje ikke så godt. Den er kulhet. Godt nytt år dere, var feiringen fin? Jeg hadde det fantastisk, noe jeg tror er første gang jeg kan si hva gjelder nyttårsaften. Faktisk liksom. Lanson rosé champagne tar på for å si det sånn. Skal vise dere noen bilder, men er. litt. sliten. My biggest wish (eeh?) for 2009 is that we get Topshop in Norway. Are you with me? The dress is stonewashed I think, and spells out cool. Happy new year guys, did you have a good celebration? I had an amazing night, which I actually think might be a first for new years. Lanson rosé champagne does get to you the day after though. I'll throw up some pics, but am a. bit. tired.

No comments:

Post a Comment