feeling the fringe

Dette hadde jeg på meg i Stevens bursdagsfest i går. Det var et bra festantrekk, fordi.. jeg kunne gjøre dette! I går kveld var det fest i Bygdøy Allé. Alle feiret Stevens bursdag, som til og med holdt tale. Imponerende. Vet ikke om Steven leser det her, tviler egentlig litt, men Steven, kan du ikke ha fest hver helg? Fest er undervurdert. Himla gøy med fest, himla slitsomt med hodebank i dag. Men det er ikke noe en tur til bakeren kan fikse. Jeg har spist eplekake med is. Nam. Nå er det snart filmtid. Tropic Thunder! Endelig får jeg sett the dude playing a dude disguised as another dude! Var det riktig? Lol sier jeg bare. Attended a party at Bygdøy Allé last night. Everybody was there to celebrate Steven's b-day, who even gave a speech. Impressive. I'm not sure if Steven reads my blog, kind of doubt it, but if you do Steven, can't you throw a party every weekend? Parties are under-rated. Hella fun with parties, hella pain with headache of the century today. But that isn't something a trip to the local bakery can't fix. I had apple cake with ice cream. Yum. Going to watch a movie tonight. Tropic Thunder! I'm finally watching the dude playing a dude disguised as another dude! Was that right?

No comments:

Post a Comment