flanel love

<3/topshop/net-a-porter. Frynsejakke (I die!), flanellskjorte og kjole fra Topshop, Burberry Canvas T-strap sandeler fra net-a-porter. Satt her en dag og tenkte. Det jeg tenkte da var at poker, hvorfor var ikke jeg ung og vill på nitti-tallet? Ja jeg var ung, men jeg var "å jeg er keen på Barbie til bursdagen min, og ååååååå Wendy-abonnement!!"-ung, og vill var jeg ihvertfall aldri. Men det jeg tenkte, var at om jeg var passe ung, tenåring for eksempel, og vill på nitti-tallet, da skulle jeg vært kul. Flannellskjorter, Levi's 501, utvaskede t-skjorter og litt høyt hår. Jeg hadde glidd rett inn i gjengen. Gjengen hadde sikkert hatt et kallenavn og, som Pelle og Proffen (eller var det 80-tallet?). Gjengen min skulle hett Elen og de eventyrlige, og vi skulle kjørt med hodet ut av bilvinduet og kjent vinden ta tak i oss når vi drakk rusbrus på et svaberg om sommeren. Alt med 501 akkurat passe hullete, slitte t-skjorter på og flannellskjorten knytt rundt livet. Nå er det avgårde til Mallus for Paradise Hotel-premiere. Skal dere se på?

No comments:

Post a Comment