bags bags bags bags

Miles Aldridge / Calikartel Lol, jeg bare måtte poste dette bildet. Har jeg fortalt at når jeg skal til USA i sommer kan jeg ha med meg bagasje som til sammen passer i to KIWI-poser? Vi skal jo kjøre cab i California, og cabrioleter har ikke akkurat mye bagasjerom. Bildet over er vel drømmen, men det virkelige liv består altså av to handleposer. Noen forslag til hva jeg absolutt burde ta med? Lol, I just had to post this. Did I tell you that when I'm roadtripping in the US this summer, I can bring baggage that together fits into two regular sized shopping-bags? We're driving a convertible in California, and there ain't much baggage space. The pic above is the dream, but real life actually consists of two shopping-bags. Any suggestions as to what I most definitely should bring?

2 comments:

  1. shorts, masse hvite singletter: oversized. er en basic jeg benytter meg av nesten hver dag. fedoras. sandaler, og en maxi dress du kan pynte opp og ned! høres helt fantastisk ut ellers da

    ReplyDelete
  2. tror nok det er det jeg må gå for ja- shorts, tee's og sandaler. Holde det enkelt og ta med noen keege accessoirer. Det blir fantastisk!

    ReplyDelete