i'm a lover, not a fighter

My bullet-belt. I have actually always wanted one, and this is perfection. It makes me bulletproof. Lol 17. mai kom, så, erobret og forsvant. Rart det der. Dagen var i alle fall fantastisk! Alexander Rybak hadde vunnet Grand Prix, solen skinte og jeg ble bruuuun! Ah. Ikke så himla brun da, men litt solskinn i trynet er ikke å skimse av. Litt for mye sol på Mallas utringning derimot, det må man passe seg for. Eller egentlig ikke, for jeg får jo noe å le av. Lol. Hva gjorde dere? Jeg vil vite det. Nå skal jeg fortelle hva jeg gjorde, enten dere vil høre det eller ei. Vi startet dagen på Cathinkas takterrasse med herlig mat og sprudlende drikke. Jeg fikk jordbær, og jordbær gjør meg glad. Så dro vi på Solli, og jeg fikk øl. Da blir jeg også glad. Blir derimot ikke så glad av å betale 80 spenn for en 0,33 boksøl, men hei, man kan ikke få glede ut av absolutt alt. Jeg opplevde masse rart. En kar tok paparazzi-bilder av meg i mine John Lennon-solbriller mens vennene hans smilte til meg/lo rått av meg (kommer litt an på fra hvilken vinkel en velger å se det på). Jeg fikk en øl over hele meg, og konseptet wet t-shirt ble kjent for meg. Petter "PH" Pilgaard sto på et bord og keeget seg ved oss, og ble heftig stirret på av Marti. Så knakk bordet til PH-Petter. Ricky Martin kom på høyttaleren, og vi er jo gamle venner fra NYC så jeg vrikket/vagget bortover mens jeg ropte OPA! Noe den første Ungkaren Stig Kjos syns var morsomt/nerd (også litt alt ettersom). Fikk han til slutt med på en OPA! da. Så vurderte jeg om jeg skulle gå inn på en russebuss og danse på taket. Gjorde det ikke. Gikk inn på SW20, fikk en gratis øl. Hurra. Dro på Friday's på Aker Brygge og var litt spådame ned i en drink som smakte SOLO. Men så gikk det over, og vi fant ut at det bare gikk en vei;opp. Dro tilbake til takterrassen og grillet, lo hardt av prinsipper (for hvem trenger vel det?), spiste kake og is, dro til Steven på fest. Danset heftig til Rybak sånn ish 50 ganger. Plutselig var det over, og jeg våknet som et sykt slitent mandagsbarn. May 17th came, saw and conquered. Funny. Anywho, it was a fantastic day! Alexander Rybak won MGP, the sun was shining and I got a tan! Ah. Well, not that tanned, but still, some colour to the face is better than none at all. That doesn't go for Malla's cleavage though, which definitely can get a bit too much sun. Lol. What did you all do? I wanna know. We had breakfast at Cathinka's roof-top terrace, and then went down to Solli Plass. I had an amazing time, all the peeps were in a great mood. A dude was trying to go all paparazzi on me, to the amusement of all his friends. I think they thought my John Lennon glasses were hilarious. Oh well. Also got a beer all over me, so I got to experience the wet t-shirt concept for myself. They started pumping out Ricky Martin over the speekers, and I went OPA! all over the floor, which the bachelor Stig Kjos thought was fun or geeky, depending on how you see it. We went to TGIF on Aker Brygge for drinks, and then went back to the terrace for some good ol' BBQ. Later on we went to Steven's party, and danced our asses off to Fairytale some one hundred times. All of a sudden it was over, and I awoke monday a very tired monday child. UPDATE: LOTS OF WORDS. GUESS I HAD A LOT TO SAY.

4 comments:

  1. høres ut som om du har hatt det fint!:)
    det beltet var kjempekult!!

    ReplyDelete
  2. This article writes of too like, the author was to have too much just.Thank author sharing.At this is once!
    UGG boots
    sheepskin boots

    ReplyDelete