jeepers they look like creepers

refinery29 acne fall 09 shoe collection Noen av skoene i Acne's høstkolleksjon. Hva syns dere? Deler av meg dras tilbake til ungdomsskolen, Spice Girls og Buffalos, en annen del av tiltrekkes mot det futuristiske uttrykket på en gooooood måte. Klarer ikke bestemme meg. Flere av skoene er tydelig inspirert av creepers, som har blitt sett på ulike kule damer i det siste. Some of the shoes in Acne's fall collection. What do you think? Parts of me gest thrown back to junior high, Spice Girls and Buffalos, and other parts of me are drawn towards the futuristic expression in a very goooooood way. I can't decide. Several of them are clearly inspired of creepers, which has been spotted on several cool ladies as of late.

2 comments:

  1. jeg syns de grå med burgunder(?) hæl hadde potensiale, men kanskje hælen skulle vært litt tynnere.. hm :)

    ReplyDelete
  2. jeg kunne gått med alle på første rad enkli, de er kulest! de andre er jeg litt usikre på, om det blir veldig spaceman:)

    ReplyDelete