bikini

H&M Jeg er offisielt på shoppingstopp. Og jeg mener det. Det eneste jeg tillater å spandere på meg selv før vi reiser(mindre enn to uker til!) er en bikini. Som regel pleier jeg å ha noe jeg kan tenke meg; en farge, et mønster, trekant, tube osv. Har ingen sånne nå. Disse to har begge to ting jeg kan like; frynser og blomster. Hvilken syns dere? I am officially on a no-shopping-diet. And I mean it. The only thing I am gonna allow myself before we leave (in less than two weeks!) is a bikini. Usually I have something I want to get out of buying a new one; a colour, a pattern, tube top or whatever. Don't have any of those now. But these two both have things I like about them; fringes and flowers. Which do you think?

3 comments:

  1. Hvor er den øverste fra? den kunne jeg ha tenkt meg, stilig!

    ReplyDelete
  2. Holy moly den med frynser var jo konge! er den også fra H&M? jeg heier på den øverste!!!!!!

    ReplyDelete
  3. begge fra H&M. Ja himla kul!

    ReplyDelete