white shoes

Lanvin ballet flats, zip sandals from Topshop, flat sandals from Ellos and gentlemen's shoes shoes from Topshop. Nettopp kommet hjem fra tidenes PT-time! Seriøst, jeg klarte såvidt å låse opp døren, seriøst, jeg klarte såvidt å sjamponere håret, seriøst så utslitt er jeg. Men deilig, gleder meg til å sammenligne muskler med gutta på Muscle beach i Venice når jeg er der om ja, mindre enn to uker! Noe jeg definitivt skal skaffe meg i sommer er et par hvite sko. Hvite sko gikk fra rimelig harry i min bok til rimelig riktig etter de fantastiske variantene som har dukket opp. Dog er jeg ikke klar for hvite spisse pumps med hudfargede strømpebukser i enda men det får så være. Det passer vel best for folk fra ***** (jeg vil ikke fornærme noen, så fyll inn det du syns passer). Just got home from the best PT-workout ever! Seriously, I could barely open the door, seriously, I could barely shampoo my hair, I am seriously that exhausted. But it feels good, I can't wait to compare biceps with the boys at Muscle Beach in Venice when I'm there in, oh, less than two weeks! Something I am definitely getting this summer is a pair of white shoes. White shoes went from tacky to terrific in my book since seeing such fantastic styles that has appeared lately. Not ready for white pointy pumps with nude stockings though. I guess that goes best for peeps from ****** anyways(I don't want to insult anybody, so fill in what you think is appropriate).

No comments:

Post a Comment