limbo

Forestill deg å gå rundt sjøsyk en hel uke. Nå er jeg ikke sjøsyk, men jeg har flyskrekk og jeg innbiller meg at det best beskriver følelsen jeg har hatt den siste uken. Det begynte mandag. Jeg begynner å bli litt lei. Jeg har aldri vært så stresset over å fly før, og det er utrolig slitsomt. Hvorfor er jeg ikke en av disse bekymringsløse idiotene som ikke tenker over den ekstreme faren ved å fly? Urk. Imagine being sea-sick for a week. Now I'm not sea-sick, but I am afraid of flying and I think it is the best way to describe how I've been feeling the last week. It started monday. I'm starting to get a bit tired of feeling like this. I've never been this stressed out before. Why can't I be one of the care-free fools who don't think about the extreme danger flying really is? Urrk. Sorry about the boring outfit, I've been going for the comfy look all week due to my nausea. Piled on the bangles though, thought it would help. Maybe it did, maybe it didn't. I know nothing these days.

No comments:

Post a Comment