urban outfitters

refinery 29 Let's sneak a peak. Urban Outfitters gir oss en sniktitt inn i høstgarderoben. Hva kan jeg si? Jeg føler inget annet enn kjærlighet. Silkebukser (som er prikk like Evas fra By Malene Birger, som var kule på henne mens jeg så ut som jeg hadde på meg bleie, og i butikk nuh), magetopper (prøv det feks med en jakke eller ola-vest over hvis du syns det er litt skummelt), hvite blazere, ruter som matches med andre mønstre og retro hæler. Ah! Amerika, UO, American Apparel, Topshop, Bloomies, Bergdorf & Goodman, Ressurrection, INA, Forever 21, Proenza Schouler, Balenciaga, Scoop, Flying A's, Marc by Marc- nå kommer jeg og tar deg!! Let's sneak a peak. Urban Outfitters gives us a sneak preview into their fall wardrobe. What can I say? I feel nothing but L O V E. Silk pants (just like Eva's from By Malene Birger, which looked cool on her while I looked like I was wearing a diaper, which are in stores now), cropped tops (try it with a jacket or a denim vest if you think it's scary), white blazers, plaid that you match with other patterns and retro heels. Ah! America, UO, AA, Topshop, Bloomie's, Bergdorf & Goodman, Ressurrection, INA, Forever 21, Proenza Schouler, Balenciaga, Scoop, Flying A's, Marc by Marc- here I come!!

5 comments:

  1. Ville bare ønske deg god tur Elen! Kos deg masse i USA, håper du får oppdatert oss her hjemme!

    GOD TUR

    ReplyDelete
  2. Haha. bleie du liksom. Hvis du ombestemmer deg kan du alltids få låne min! Supermissunelig på deg som reiser. Ønsker deg en god tur!! Sees snart:)

    ReplyDelete
  3. great looks overall. i love the color palette.

    ReplyDelete