GINA TRICOT LEATHER SHORTS

Image and video hosting by TinyPic Ønsker vi ikke alle en gang i blant at vi var en annen? Akkurat idag skulle jeg gjerne vært Supermann, eller kanskje Batman, fordi jeg er dårlig, igjen. Jeg har ønsket det veldig hardt, så forhåpentligvis våkner jeg opp som en av de imorgen. Dette er lørdagsantrekket. Jeg har et par ordentlige skinnshorts, men når jeg så denne i "skinn" fra Gina, falt jeg igjen. De er trangere enn de jeg har fra før, og desto klammere. Men jaja, hva gjør man vel ikke for det man elsker? Tee'en er fra gutteavdelingen på HM. Don't we all wish sometimes that we were somebody else? Today I really wish I was Superman, or maybe Batman, because I am sick, again. I have wished for it really hard, so hopefully I'll wake up as one of them tomorrow. This is my saturday outfit. I have a pair of real leather shorts, but when I saw this "leathery" sweetheart, I fell. They're tighter than the ones I have, and therefore a bit more uncomfortable. But oh, what does one not do for what she loves? The tee is from the boys dep at H&M. Update: I am aware that Batman doesn't really have superpowers, he's just insanely strong, but really, I wish I could be him more than Superman anyways.

1 comment: