hello heartbreak

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                faux mongolian fur Topshop, cardigan Alexander McQueen, sweatpants Acne, boots Proenza Schouler, bag Balmain

Tenkte det var på tide med en ny if I was a millionaire. Det måtte jeg i grunn vært for det her. Det er jeg ikke. Har ikke mobil akkurat nå en gang jeg, og nettet mitt er på tur i tillegg. Hva gjør man uten mobil og nett? Virkelig, svar meg, jeg lurer.

Thought it was about time for a new if I was a millionaire. I'd have to be to get this. I'm not. I don't even have my cellphone right now, and my internet connection has taken a nap. A long one. What to do without cellphone and internet? Really, let me know, I'm wondering. 

By the way, I think sweats mixed with heels is kinda cool. And the grey booties are niiiiiiiiice. Everything is. Ah, gimme!

2 comments:

  1. Jeg har lett lenge etter en optimal moteblogg, og da jeg kom over din appelerte den RETT til meg. Jeg kunne ikke gjort det bedre selv! Elsker bildene dine og både din stil og inspirasjonen din er insp nok for meg! er nok en fast leser fra i dag av :)

    ReplyDelete
  2. takk, så hyggelig! håper du fortsetter å lese:)

    ReplyDelete