scrunchie

                                    Image and video hosting by TinyPic
                               
I går var jeg på konsert. Datarock. Jeg hoppet rundt. Nok en herlig kveld. I dag, vel, det har ikke skjedd stort. Om en og en halv time skal jeg møte Heidi i klassen på Kiwi.

Jeg prøvde høy scrunchie i går. Vet ikke jeg? Så mest ut som en stor baby.

I went to a concert last night. Datarock. I jumped around. Another great night. Today, well, ain't nothing going on. I'm meeting Heidi in my class in an hour and a half at Kiwi.


I tried a high scrunchie last night. I dunno? I think I look like a big baby.

3 comments:

  1. fine ringer!! om scrunchie- har ikke helt begynt å like det igjen enda :) hadde det for mye når jeg var liten. ha en fin uke
    klem

    ReplyDelete
  2. så fin blogg - og så søt du var med den skjorta :))

    ReplyDelete
  3. babe som alltid!!! og mega babyer er den nye "little black dress......." eller no sånt no

    ReplyDelete