desperate for diego

                                    Image and video hosting by TinyPic
                                alexander wang diego bucket bag

Ja, jeg gnåler. Men seriøst, dette er den type kjærlighet som er evig. Flammen kommer aldri til å slutte å brenne. Hvis noen skal til USA, kan du pliiiiiis kjøpe til meg? Den er så sweet. Den kommer visst i butikkene igjen da, men vedder på at den koster mye mer enn i Amerika. Der får du'n for litt over 700 dollar. Fanken ta mamma og pappa som ikke er amerikanere, ergo at jeg ikke er det. Jeg er i aller høyeste grad bitter.
I dag har klassen vært på busstur. Busstur er trivelig. Så dro jeg på trening og pumpa jern.

Yes, I know, you've heard it all before. But this love is the everlasting kind. If anyone's going to the US, will you pleeeease buy it for me? It is just sweetness. It's gonna come out in stores again here, but I bet it's more expensive than in the America. Over the pond it's yours for a little over 700 dollars. Darn mom and dad for not being americans, making me not be american. I am honestly really bitter.
Today my class went on a bustrip. Bustrips are nice. Then I went to the gym and did some heavy lifting.

Update: wtf? On A Wang's site the bag costs 725 dollars for US customers. On net-a-porter it is 975 euro, which is basically double the price.  Efffffffffffffffffffffff.

3 comments:

  1. Yes I agree! Everything is in the US and is cheaper! So jealous. The bag is gorgeous. I'm going to dream about it tonight haha

    And by the way shipping to Norway for you is $9.50 USD. I can make it a bit cheaper for you if you like.

    ReplyDelete
  2. I know the feeling! Er sånn man rett og slett bare må gå for :)
    Wang-vesker er rett og slett.. ja.. NYDELIGE!

    ReplyDelete
  3. jeg har så lyst på den bagen og!!!:(

    ReplyDelete