the garden collection

Image and video hosting by TinyPic

Jeg vet jeg vet, jeg er en uke for sent eller noe. Men H&M er H&M, og H&M fortjener plass. Det ække lenge til våren gitt. Vi skal bare gjennom januar først, og februar da, og så er det mars... Men i april begynner ting å se litt lysere ut. Og slik det ser ut snakker vi farger, blomster og glede uttrykt gjennom klær. Jiha. Jeg vil ha blomstrete short og silkeshorts, jeg vil ha kimonoinspirert kjole og anorakklignende jakker, jeg vil ha rysjer, volanger og alt annet som enkli beskriver lykke.


I know, I'm a week late. But H&M deserves some talking about, so that's what I'll do. It ain't long till spring. We just gotta get through january first, course february too, and then there's march... But come april things are looking up! And by the looks of it we're talking colors, flowers and joy expressed through clothing. I'd like some flowery shorts and silk shorts, a kimonoinspired dress and casual jackets, I'd like ruffles, texture and everything else that describes happiness.

1 comment:

  1. Herreguuuud som jeg gleder meg til lette plagg, farger og VARME!

    ReplyDelete