WORK IT OUT

                                    Image and video hosting by TinyPic

Hallå der. Solen tittet så vidt frem i går kveld bak noen pudderaktige skyer og forsvant igjen i dag tidlig. Sånn kan det gå. Hvorfor vet ikke jeg. Jeg skal på hyttetur i helgen. Klar for å få på litt sol, men jeg er ikke Gud (hva skjer a Gud?) og kan derfor ikke tvinge solen til å skinne. Søddern. Denne uken har jeg bare tuslet rundt egentlig. Tusling er digg. Dro på meg min beige maxikjole til hettegenseren og Strain-sandalene fra Acne og synes det funket fint. Skikkelig Alexander Wang liksom. Eh. Brukte ankel-frynse-dingsen min fra By Malene Birger som armbånd og synes det funket fint og. Mye som funker her i verden. Skål for det.

1 comment:

  1. liker det. ikke at solen er borte vekk og at regnet gjör at man bare vil väre innnendörs- men antrekket ditt. og hyttetur. det er jo supert. berlin var every bit as fantastic som jeg trodde. så mye som skjer-- på veien dit også..
    ha en super helg! xxxxx

    ReplyDelete