BARCELONA PT. 1

Image and video hosting by TinyPic
                                    Image and video hosting by TinyPic
                                    Image and video hosting by TinyPic
                                    Image and video hosting by TinyPic

17/08-10
Den første dagen i Barcelona ruslet vi bare rundt. Vi gikk til havnen, dro på akvarium (æ ælske havet), spiste is på en benk og fant American Apparel. Det er viktig å vite hvor American Apparel er. Jeg hadde pakket veldig lett for å ha plass til American Apparels varebeholdning i kofferten hjem igjen. Gikk så fint så. Tok Ryan Air der max-vekt er 15 kilo, og min veide 14,8. Lett. Her ser du bilder av et ben vi fant i en gate, en fin melding på en bro, en balkong jeg har lyst på og meg foran en steinvegg. Liker stein, og det var det mye av i Barcelona. Hadde krøllet opp mitt lange gråe skjørt etter inspo fra Klings grå skjerf-skjørt.

Ooooooooog, jeg reiser til Danmark i dag. Har litt angst.

3 comments:

  1. Kos deg masse i Danmark, ser også ut som du hadde det fab i Barcelona! Digger skjørtet ditt btw :)

    ReplyDelete
  2. I love that city!! Og kos deg masse i Danmark!!

    ReplyDelete