MARY JANES



Image and video hosting by TinyPic
New Look har skapt de nydeligste, røde, høyhælte Mary Janesene jeg noensinne har sett. Og i dag når jeg kom hjem fra en heller kjip redigerings-dag på skolen (redigering er ikke himla gøy akkurat) lå de på kjøkkenbordet og ventet på meg. Hurra.
De passet perfekt og er perfekte. De passet til det jeg allerede hadde på meg i dag og. Ganske sikker på at de passer til alt.

New Look has created the most gorgeous, red, high-heeled Mary Janes I've ever seen. And today when I got home from a rather boring day of editing they were on the kitchen counter waiting for me. Hurrah. They fit perfect, and they are perfect. They went well with what I was already wearing too. Pretty sure they can be worn with everything.

Vintage sweater, pants don't remember, shoes New Look

7 comments:

  1. digger at du glamma til antrekket med de skoa- som for övrig er superfine.
    håper du får en super uke vennen

    xx

    ReplyDelete
  2. De var helt nydelige! Hvordan er de på?

    ReplyDelete
  3. Sååå fine!! Men lommeboken sier nei ;)

    ReplyDelete
  4. Lønning om en uke, så kanskje jeg også skla slå til? Digger høyden på hælene og ikke minst den fantastikse rødfargen!

    ReplyDelete