OSL

                                    Image and video hosting by TinyPic
                               
Da er jeg tilbake i hjemlandet. Hei! Det føles bra. Og himla kaldt. Dro med meg godt over ti kilo håndbagasje i går for ikke å glemme de to koffertene som hver veide over 20 kilo. I tillegg har jeg sendt en 13 kilos boks med posten. Innsjekkingsmannen på flyplassen lurte på om jeg hadde kjøpt halve Danmark. 
Mulig det.
Dette var før jeg ble svett og lei av å være et pakk-esel.

I'm back in the mother-land. Hi! It feels good. And extremely cold. Dragged with me well over ten kilos hand luggage yesterday, not to mention the two suitcases that each were over 20 kilos. To top if off I've sent a box weighing 13 kilos by mail. The check-in-guy at the airport wanted to know if I had bought half of Denmark.
Could be possible.
This was before all the carrying.

6 comments:

  1. haha!
    skal du flytte tilbake? elller er du bare hjemme på juleferie?
    digger antrekket ditt. har veldig lyst på den fine fine genseren din
    håper du får en fin helg
    x

    ReplyDelete
  2. Denne gensern er coolio! Hvor er den fra ?

    ReplyDelete
  3. Velkommen hjem!
    Jenter og masse klær slår aldri feil ;)

    ReplyDelete
  4. Jeg ønsker meg både den flotte buksen du har på deg OG genseren jeg!
    Hvor har du fått tak i det?
    Du har en flott blogg,forresten.
    Mvh en ny leser som har blitt en fast ;-)

    ReplyDelete
  5. Buksen er fra won hundred og genseren fra COS. Buksene er heeelt fantastiske!

    Takk så mye, hygg å høre:)

    ReplyDelete